sexta-feira, 14 de maio de 2010

Só Você

Só Você, is an old song created by Fábio Junior, a famous singer, but today his son Felipe Fiuk is singing it to the radio stations in a modern version. Fiuk acts in the soap opera Malhação, and also has a band called Hori. I confess that when I saw him for the first time in the TV, I looked like those crazy fans wanting to meet him at any circumstance. Só Você is an extremelly romantic song and it also inspires me a lot. I always think of my boyfriend (Kevin) when I listen to it hehe. Listen to it, and sing along with the lyrics I'll put here, see if you enjoy it =) - by the way my friends hate it, maybe because I'm the one liking it, and they don't like most of the brazilians songs I listen to --'



Só Você

Demorei muito pra te encontar
Agora eu quero só você
Teu jeito todo especial de ser
Eu fico louco com você...

Te abraço e sinto coisas
Que eu não sei dizer
Só sinto com você...

Meu pensamento voa
De encontro ao teu
Será que é sonho meu?

Tava cansado de me preocupar
Quantas vezes eu dancei
E tantas vezes que eu só fiquei
Chorei! Chorei!

Agora eu quero ir fundo
Lá na emoção
Mexer teu coração
Salta comigo alto
E todo mundo vê
Que eu quero só você...

Eu quero!
Só você! (2x)

Te abraço e sinto
Coisas que eu não sei dizer
Só sinto com você...

Meu pensamento vôa
De encontro ao teu
Será que é sonho meu?

Tava cansado
De me preocupar
Quantas vezes eu dancei
E tantas vezes que eu só fiquei
Chorei! Chorei!

Agora eu quero ir fundo
Lá na emoção
Mexer teu coração
Salta comigo alto
E todo mundo vê
Que eu quero só você... (2x)
He! He!

Só você!
Eu quero
Só você!... (4x)

Nenhum comentário: